Anandamide, cunnisciuta ancu com'è 'a molécula di felicità' hè stata scuperta in l'anni 1980. Da tandu, i scientisti sò stati affascinati da studià e proprietà curative di l'anandamide. È hè faciule per vede perchè sò cusì interessate. Anandamide pò riduce a inflamazioni , allevia l'ansietà , dulore , depressione è stress crònicu . Sta molècula miraculosa pò riduce a rata à a quale e cellule cancerose si multiplicanu Si pò ancu allevà i sintomi Alzheimer. Ci hè ancu assai per amparàanandamideè a ricerca hè in corso. Ma quì hè una visione generale di anandamide, è tuttu ciò chì sapemu finu à avà.

Cosa hè l'anandamide è cumu hè stata scuperta?

Una definizione alternativa di anandamide hè arachidoniletanolamina . Ma, ùn importa micca u termu chì aduprate per descriverà, anandamide hè un endocannabinoide . Hè una sustanza pruduciutu da u corpu . Sta sustanza si lega à i receptori cannabinoidi di u cervellu, inducendu una quantità di effetti pusitivi nantu à u sistema nervu cintrali. È l'avete indovinatu. U nome scientificu per u sistema endocannabinoide vene da a pianta di cannabis.



Tuttu hà cuminciatu in u 1960 quandu i scientisti anu studiatu l'effetti di a marijuana è u THC nantu à u nostru cervellu è i so receptori. Vulìanu sapè cumu a marijuana interagisce cù u cervellu è u corpu. Chì era a marijuana chì hà causatu l'effettu euforicu? Durante a ricerca, i scientisti anu fattu una scuperta fascinante nantu à i cannabinoidi.

Anu trovu receptori speciali in u cervellu, chì formanu parti di u sistema endocannabinoide. Chjamavanu sti 'ricittori cannabinoidi' per via di a natura di a so ricerca. Cum'è anu scupertu, sti receptori di u cervellu liganu u THC, unu di i cannabinoidi primari in a marijuana. Questu hà perplessu i scientisti. Perchè u nostru cervellu hè statu custruitu per interagisce cù questu cumpunente se i nostri corpi ùn pruducenu micca naturali THC? A risposta hè stata anandamide.

Ma ùn era micca finu à u 1988 Dr Allyn Howlett è i culleghi di St. Louis University Medical School hà scupertu a proteina di u receptore anandamide. È in u 1992 , Raphael Mechoulam prima hà descrittu a molècula è a chjamava 'anandamide'.

Avà sapemu chì i receptori di cannabinoidi sò stati pensati per interagisce cù anandamide, micca THC o marijuana. Questu hè sensu perchè u corpu pruduce certa quantità di anandamide in modu naturali. Ciò chì ùn sapianu micca in l'anni 1960 era chì u THC agisce in modu assai simili à l'anandamide. In altre parolle, ùn hè micca chì i receptori di cannabinoidi in u cervellu sò pensati per riceve THC. Hè solu chì u cervellu hè cunfusu per l'anandamide.

Chì significà u terminu 'anandamide'?

Anandamide hè un tipu di amida di l'acidu grassu . U so nome hè cumpostu da u terminu 'Ananda' è 'amide'. Sapendu ciò chì 'Ananda' significa pò dà una bona idea di l'effetti di l'anandamide. Pò ancu dì perchè i scientisti sò stati cusì affascinati da studià anandamide.

A nanda hè a parolla sanscrita per 'gioia, felicità o felicità'. In i Vedas Hindu, ananda significa felicità eterna, chì si crede chì accumpagna a fine di u ciculu di rinascita. È l'endocannabinoid anandamide pò pruduce a effettu euforicu nantu à u cervellu è u corpu.

Cosa hè anandamide?

Anandamide cade in parechje categurie scientifiche diverse.

  • Anandamide hè una amida di l'acidu grassu. Un amide hè un gruppu funziunale organicu cù un carbonile ligatu à un nitrogenu (o qualsiasi compostu chì cuntene stu gruppu funziunale). L'amidi più simplici sò derivati ​​​​da ammonia .
  • Anandamide hè ancu un neurotrasmettitore di l'acidu grassu. Hèderivata dalu metabolismu non oxidativu di l'acidu eicosatetraenoic. Questu hè ancu cunnisciutu com'è l'acidu arachidonicu. L'acidu arachidonicu hè un acidu grassu omega-6 essenziale.
  • Anandamide hè un cannabinoide. Quessi sò lipidi . Lipidi sò un tipu particulare di grassu chì interagisce cù u sistema nervu per causà cambiamenti specifichi in u corpu.

Chì sò l'effetti di l'anandamide nantu à u corpu?

Induce a felicità hè solu una funzione anandamide. Anandamide pò avè assai effetti pusitivi nantu à u corpu, u sistema nervu cintrali è a salute mentale. Hè per quessa hè impurtante di mantene i livelli di anandamide equilibrati. Qualchidunu di sti effetti pò parè abbastanza triviale - l'anandamide provoca l' altu di corridore 'dopu l'eserciziu. Altri effetti anandamide, però, sò innovativi. Per esempiu, anandamide pò migliurà Alzheimer sintomi. Hè una pruprietà fascinante, cunziddi chì Alzheimer hè una malatia chì ùn hà micca cura cunnisciuta.

Anandamide agisce in modu simile à u THC, u principale compostu psicoattivu in marijuana. Cum'è THC, l'anandamide crea a sensazione d'esse altu. Hè per quessa, una volta entrate in una rutina di eserciziu regulare, pudete sperienze ciò chì si senti cum'è una dipendenza. Quantu più esercitate, più pudete desiderate. L'altu chì uttene dopu l'eserciziu hè ciò chì vi mantene ingannatu, è stu altu hè creatu da anandamide .

Anandamide hè ancu un analgésique. Questu significa chì pò inibisce u dolore.

È pò ancu rallentà u sviluppu di cancru. Un studiu truvò chì l'anandamide pò rallentà a proliferazione di e cellule cancerose. Questu hè u ritmu à quale una cellula cancerosa pò copià u so propiu DNA è divide in duie cellule. À u tempu, queste cellule ponu formate un tumore malignu. Anandamide pò rallentà stu prucessu.

Anandamide pò ancu facilità i sintomi Alzheimer . Un studiu nantu à l'anziani hà truvatu chì l'anandamide pò riduce a inflamazioni in u cervellu . Questu pò allevà i sintomi di l'Alzheimer.

Anandamide pò ancu aumenta a neurogenesi (a furmazione di novi cellule nervose in u core). Inoltre, l'anandamide pò allevà i sintomi ansietà , depressione è stress crònicu. Eccu alcuni di i principali inhibitori di neurogenesis

Aumentà i livelli di anandamide in u corpu hè chjaramente benefica. Ma a carenza di anandamide pò avè un impattu negativu seriu in u corpu. U termu scientificu propiu per questu hè Deficit Endocannabinoid clinicu (CECD).

CECD pò purtà à u sviluppu di:

Ci pò ancu esse un ligame trà CECD è autismu . Ricerca hà scupertu chì i zitelli autistici chì mostranu fobie, frustrazione è furia pò avè un livellu più bassu di anandamide in u core.

Ma ùn hè mai bonu per avè troppu di una bona cosa. Troppu anandamide pò ancu avè un impattu negativu nantu à i receptori cerebrali è u corpu. Per esempiu, s'è vo esercitassi troppu, u vostru cervu ùn pruducerà tantu anandamide . È pò purtà à u sviluppu di l'anorexia è u disordine di l'abbuffata (BED).

Perchè? Perchè u sistema endocannabinoide hè rispunsevuli di cuntrullà l'ingesta di l'alimentariu sia in l'animali sia in l'omu. Modula aspetti di u cumpurtamentu di manghjà. E studii anu dimustratu chì e persone chì soffrenu Anoressia è disordine di l'abbuffata (BED) anu elevatu livelli di anandamide in u sangue. Tuttavia, i disordini alimentari sò assai cumplessi. Parechji altri fattori cuntribuiscenu à u sviluppu di sti malatie. Allora i scientisti sò prudenti per stabilisce un ligame cuncludente trà i livelli aumentati di anandamide è u sviluppu di disordini alimentari.

Un altru studiu fascinante truvò chì livelli estremamente elevati di anandamide pò purtà à ùn avè micca dolore è senza paura. U studiu hè statu fattu nantu à una donna scozzese. Hà avutu una mutazione genetica rara in u genu Fatty acid amide hydrolase (FAHH). FAHH hè ciò chì rompe l'anandamide in u corpu. A cundizione di a donna significava chì hà avutu livelli di anandamide inusualmente elevati. Era completamente immune à l'ansietà è incapace di sperimentà a paura. Era ancu ipoalgesica (insensibile à u dulore). Puderia parè piacevule à avè una cundizione induve ùn si pò sente micca dolore o paura. Ma u dolore hà un rolu impurtante in u nostru sviluppu. A risposta di u dulore hè ciò chì ci pruteghja da e cose chì sò periculose per noi. Perchè a donna ùn senti micca dolore, hà patitu frequenti brusgiate è tagli. Curiosamente, però, guariscenu più rapidamente chè in una persona media.

U corpu produce anandamide in modu naturali. Ma pudete ancu aumentà i vostri livelli di anandamide manghjendu certi alimenti è facendu attività fisica.

Induve si pò truvà anandamide?

U vostru corpu pruduce una certa quantità di anandamide naturalmente . Ma ci sò certi alimenti anandamide è supplementi chì vi pò piglià à spinta a 'molécule felicità' in u vostru sistema.

Pigliate u cioccolatu, per esempiu.Cacao , L'ingredientu principale in u cioccolatu cuntene picculi quantità di anandamide. Puderà rallentà u ritmu à quale u vostru corpu rompe a 'molecula di felicità', facendu chì i so effetti persistenu più longu. Ma solu u cioccolatu scuru è amaru chì hè liberu di zuccheru è additivi meriteghja u terminu 'cioccolatu anandamide'. E, in una certa manera, manghjà cioccolatu pò induce un altu simili à u fumu. È pò spiegà quelli brami di cioccolatu chì tanti di noi sperienze.

Ci hè ancu una quantità copiosa di anandamide truvata in tartufi neri . Questa delicatezza rara ùn hè certamente micca economica, ma a bona nutizia hè chì solu bisognu di aghjunghje quantità assai chjuche à u vostru alimentu per rinfurzà i vostri livelli di anandamide.

Per un cambiamentu più simplice, pudete ancu pruvà à aghjunghje più oliu d'aliva è pepite neru à u vostru alimentu. Tutti dui cuntenenu composti chì ponu aumentà i livelli di anandamide è attivanu u receptore cannabinoide di u cervellu.

Mentre chì a scienza hè ancu da vene cun qualcosa di cunvene cum'è 'piluli di anandamide', pudete vulete cunsiderà piglià un supplementu di anandamide. Alcune di queste includenu a pianta kava, maca è magnolia extracte di betula, frà altri. Pudete ancu cumprà anandamide in polvere da certi venditori. In ogni casu, questu hè prubabilmente cuntene una dosa più cuncentrata di supplementi alimentarii, cumprese Ashwagandha, Reishi, Mucuna Pruriens, Maca, Rose Petals, Moringa, Astragalus, Cinnamon, Turmeric, Cayenne, Cardamom è Himalayan Pink Salt.