I nostri Angeli Guardiani sò sempre à u nostru latu è ùn ci lascianu mai in ogni tappa di a nostra vita. Infatti, ogni volta chì avemu un prublema, o avemu bisognu di guida, pudemu sempre vultà à elli. Senza veramente vedelli, ci accumpagnanu ogni ghjornu è sò sempre pronti à sente i nostri prublemi. Sò sempre pronti à cunsulallu è à aiutà, à a cundizione chì avemu cridutu in elli è amparà cumu cumunicà cun elli bè. Eccu i passi principali nantu à cumu chjamà è apre u vostru prutettore spirituale.
Cuntenutu:

Cum'è messageri trà u celu è a terra, L'anghjuli sò prisenti in u Ghjudaismu, u Cristianesimu è l'Islam. Dapoi l'alba di i tempi, avemu dumandatu aiutu per allevà i nostri dulori è affidate à elli i nostri turmenti. Ognunu di elli simbulizeghja un valore o una forza chì ponu benedicà i so prutetti.



Chì duvete fà per sente u vostru Angel Guardian ?

Per sente è capisce ciò chì anu da dì, duvete apre a vostra mente. Sì apprehende a vita, ma da un puntu di vista strettamente raziunale, hè improbabile di sente a voce di u vostru Angelu Guardianu. Di sicuru, i nostri guide spirituali ùn sò micca esseri chì pudemu scuntrà in u mondu fisicu, cusì per senteli, duvete mette in una dimensione più divina, senza distrazioni esterni. A cumunicazione cù l'esseri più altu hè più faciule per quelli chì sò abituati à medità è à sente a so voce interna.

3 Manere di cumunicà cù u vostru Angelu è chjamate

Prima, avete bisognu di sapè u nome di u vostru Angel Guardian. Allora, ognunu di noi pò mette in cuntattu cù u nostru guida per dumandà cunsiglii o per confià e nostre speranze o paure. Per cuntattà i puteri più altu, avemu solu bisognu di parlà cun un core apertu. Pudete parlà cun elli in silenziu o à voce alta, ùn importa micca. Tuttavia, i nostri guide spirituali sò esseri superiori è attrae a so attenzione ùn hè micca cusì simplice. Se ùn avete micca successu, u megliu modu per cuntattà a mediu chì pò agisce cum'è intermediari.

Anghjulu

Li pudete dumandà qualcosa finu à chì ùn li dete ordini o fate cose chì puderanu dannà l'altri.

1. A preghiera hè un bonu mezzu di cumunicazione

Quì, avete bisognu di sceglie un locu tranquillu è riposu. Hè megliu di pricà à elli à u stessu tempu, è in u stessu locu. Per fà e vostre preghiere più efficaci, volta à l'Oriente. Questu hè u latu induve u sole sorge, cusì l'energii pusitivi sò più prisenti. Spegne u vostru telefunu per assicurà chì nimu ùn vene à disturbà durante stu mumentu di cumunicazione. Pudete ancu luce incensu è una candela cù u nome di l'Anghjulu incisu nantu à questu. Se u vostru prutettore ùn vi mostra micca segni di esistenza, ùn esitate micca à lascià a cannila brusgiate finu à a matina dopu.

- Andate in un viaghju è amparà circa cumu fà a vostra prughjezzione astrale -


Cuntattate un psichicu per cumunicà cù i puteri più alti


2. Pruvate a strada di meditazione

Sceglite un locu tranquillu in a vostra casa o fora, stallate, liberate a vostra mente è respira profondamente. Pensate à l'aria chì entra in u vostru corpu è riempie i vostri pulmoni. Focus nantu à e diverse parti di u vostru corpu. Pensate à ogni parte indipindentamente à u restu di u vostru corpu (hè un pocu cumplessu è esige un pocu di pratica). Allora, una volta chì site totalmente rilassatu, pruvate à visualizà a vostra ànima. Questu hè quandu avete bisognu pensate assai à a vostra guida spirituale ripetendu u so nome. S'elli decidenu di risponde à voi, vi noterete prestu.

3. Scrivite à u vostru Angel Guardian

In casu di una crisa esistenziale pudete scrivite una lettera à u vostru Angel. Sta lettera deve esse scritta nantu à un pezzu di carta nantu à quale avete scrittu data è u so nome. Allora, duvete descriverà ciò chì hè in mente è ciò chì vulete ... Lasciate u vostru core guidà a vostra penna è poi finisce a vostra lettera ringraziendu u vostru prutettore per l'intervenzione.

Per mandà a vostra lettera, tenitela da u fondu, sopra un lavamanu, poi brusgià a cima di a lettera andendu da manca à diritta è lasciate caccià u focu prima di caccià à l'ultimu mumentu. Aspettate a so risposta. S'è dopu à pocu tempu ùn vi anu sempre rispostu , pò esse chì u vostru scopu ùn hè micca ghjustu per voi. Restendu in silenziu, vi renderete prestu chì ùn site micca in a strada bona è avete bisognu à esse guidatu in altrò.

- Scopre u preghiere per ringrazià u vostru Angel Guardian -

Segni chì indicanu s'ellu hè stata cuntattatu

Per capiscenu e so risposte à e vostre chjama, dumande è dumande, hè sempre necessariu interpretà i missaghji chì mandanu voi ancu capisce cumu si ghjunghjenu à voi.

1. You principiatu à vede numeri Angel

Sè in u cursu di u vostru ghjornu, spessu vedeNumeri anghjuli è ore specchiucum'è 444 555 etc., sapete chì questu ùn hè micca una coincidenza, hè in fattu u putenzi superiori pruvà à dì qualcosa.

2. You friquintimenti arrivare i frissoni

Sò in grande forma ma sò spessu friddu è cumincianu à tremuli ? Hè un signu di a prisenza di u vostru Angel. Più à spessu, sti frissoni sò in un locu sacru, quandu avemu da piglià una decisione difficiule o quandu un avvenimentu dispiacevule hè vicinu à succorsu.

3. U vostru animali hè cumportamentu stranu

I sensi animali sò assai sviluppati, sò più sensittivi à l'energia. Hè per quessa chì se u vostru animali domesticu agisce stranamente, hè probabilmente perchè percive una nova prisenza.