Sè vo site natu trà u 5 è u 9 d'aprile, u vostru anghjulu guardianu hè Elemiah, chì significa 'Diu oculatu'. In u segnu di Aries, questu anghjulu guardianu hè in relazione cù una passione per u viaghju, a scuperta è a felicità in l'affari. Questa apertura è a curiosità hè unicu. Cù u so curagiu è a forza interna, ghjunghje à u successu attraversu l'azzione. I nativi di questu anghjulu spessu anu difficultà quandu si tratta di gestisce e so forze internu, ma prufittàranu di un certu successu prufessiunale è truvà l'armunia cù u so entourage. Amparate più nantu à stu spiritu più altu è cumu ella pò aiutà vi in ​​a vostra strada.
Cuntenutu:

L'anghjulu custode Elemiah influenze scuperta, felicità in u locu di travagliu è passione per viaghjà . E persone nati sottu a so influenza sò spessu curiosu . Ma Elemiah hè ancu, è sopratuttu, u anghjulu di successu in azzione è attività . Ella hè d'aiutu sè vo circate di ricuperà forza, putenza interna è bravura . Sapete più nantu à questu anghjulu chì u nome significa Diu oculatu.


Virtù è putenzi:
Soldi, Sviluppu, Intelligenza, Missione di Vita, Travagliu

coru angelico:
I Serafini, chì u so scopu hè di purificà

Sefirot*:
Keter chì significa corona, è Gebuarah chì significa forza

Arcangelu:
Metatron, l'arcangelu più putente

Elementu:
U focu

Colore gerarchicu:
Oru

Culore:

Indigo

Pietre preziose:

Ametista, Acquamarina, Fluorite, Giada, Labradorite, Opale, Turchese, Zircone

Pianeti:

Nettunu è Marte

* I sefirots sò i deci putenzi creativi di a Kabbale. Si prisentanu in a forma di l'arbre di Kabbalah, induve ogni Sefirot hè una emanazione di l'energia di Diu u Creatore.




Mettite i nostri Psychics à a prova quì è fate un passu più vicinu à scopre u vostru avvene


Elemiah hè l'anghjulu guardianu di e persone Aries nati trà u 5 d'aprile - u 9: Chì qualità ti benedica ?

U successu, a bravura è a dirigenza sò parti di l'attributi di Elemiah. Stu anghjulu femina simbulizendu successu è prutezzione ancu aiuti successu prufessiunale è vi aiuta à truvà l'armunia cù quelli chì vi circundanu durante i periodi difficili. Hè assuciata cù u peccatu mortali d'invidia . Quelli influenzati da Elemiah à volte trovanu difficiuli di gestisce i so putenzi internu.

U pentaculu di Elemia

pentaculu elemia

© http://ateesfrance.blogspot.co

Perchè chjamà Elemiah?

Questu anghjulu guardianu furnisce a vuluntà di rializà ciò chì hè in u nostru putere per fà u mondu un locu megliu. Elemiah ci incuraghjenu à agisce, à apparisce cum'è cumbattenti è ella ci dà a forza di impegnà à seguità strade difficili chì simu, quantunque, custretti à piglià. Ma grazia à ella, pudemu vede e cose da una perspettiva più positiva. In verità, l'anghjulu guardianu Elemiah vi aiuta à capisce chì superare e difficultà vi rende più forte è più ottimista una volta chì una suluzione hè trovata.

L'angelo custode Elemiah furnisce:

  • A vuluntà di cambià e cose
  • U putere di fà ciò chì avemu da fà
  • A capacità di passà per e difficultà di a vita
  • Autorità naturale
  • A capacità di scopre i vostri talenti è u vostru percorsu di carriera
  • A capacità di fà a pace cù e persone chì vi anu traditu

Cumu pudete pricà à l'anghjulu Elemiah?

I so ghjorni è l'ore di regenza sò u 24 di marzu, u 6 di ghjugnu, u 20 d'aostu, u 1 di nuvembre è u 12 di ghjennaghju trà 01:00 è 01:20.
Per cumunicà cù u vostru anghjulu guardianu, dite sta preghiera cù incensu Noce moscata:


Preghiera per Elemiah

Tù chì custruisci, tù chì modella a materia in mille forme, stai creendu l'eternità, è aghju a mo fiducia in tè attribuendu ti stu rolu.
Per mezu di voi, vulia chì l'umanità hà una basa materiale chì li permette di circà per mè.
Ma tù, li turmenti tantu ch'elli ùn anu più fiatu, nè più impulsu, per imbarcassi in sta ricerca in u so subconsciousu.
Scurdate per un minutu i vostri affari, i vostri cunsiglii manageriali, i vostri affari, è cercate a mo faccia per ricuperà a forza umana è restituverà a vostra purità à l'ambienti naturali chì aghju creatu per voi.
Pacificate e vostre ambizioni, viandante ! Ponevi scopi umani, è a furesta diventerà foresta, u mare diventerà mare.
Aghju messu a mo fiducia in voi per creà un ambiente, umanu, in quale l'umanità pò esse felice.
Ma per alimentà a to avidità, a to culpabilità, a to vanità, u mondu mori, è morerete cun ellu senza avè mai scupertu.
Fratellu!
Avà, quì, ti chjamu !
Avà, quì, ti pigliu per a manu !


U vostru anghjulu guardianu pò pruvà à mette in cuntattu cù voi attraversuNumeri anghjuli, ùn aspittà micca per sapè. Amparate tuttu nantu à l'influenza di angeli guardiani .

* Literatura Fonte: Angel Numbers 101, Autore; Doreen Virtue, Publicatu in u 2008 è dispunibule quì: https://www.amazon.com/Angel-Numbers-101-Meaning-Sequences/dp/1401920012