Sè vo site natu trà u 9 d'ottobre è u 13 d'ottobre, u vostru anghjulu guardianu hè Leiazel o Yeiazel, chì significa 'Diu chì piacè'. Sottu u segnu di Libra, stu anghjulu maschile hè ligatu à a lotta contru à u soffrenu è a luce versu a liberazione. Simbulizeghja a libertà è a consolidazione per alluntanassi da ogni oppressione o persecuzione. I nativi di Leiazel o Yeiazel anu un gustu per l'azzione è sò ottimisti, videndu l'ostaculi è e difficultà cum'è una manera di superà elli stessi è di ricuperà megliu. Sapete più nantu à e qualità di questu anghjulu è scopre ciò chì avete bisognu di fà per cumunicà cun elli.
Cuntenutu:

L'anghjulu guardianu Leiazel o Yeiazel rende a ghjente amare attività è professioni in relazione cù a scrittura, a lettura è a musica. A pittura hè ancu una disciplina chì attrae i so nativi è u stessu passa per a maiò parte di l'arti.


Virtù è putenzi:

Amore, Sviluppu, Salute, Guarigione, Travagliu
Elementu:
Aria
Culore:
Rossu
Pietre:

Acquamarina, Beryl, Coralli, Cornalina, Emerald, Jasper, Malachite, Opale, Rhodonite
Arcangelu:
Chamuel
Sefirot*:
Geburah

* I sefirots sò i deci putenzi creativi di a Kabbale. Si prisentanu in a forma di l'arbre di Kabbalah, induve ogni Sefirot hè una emanazione di l'energia di Diu Creatore.




Mettite i nostri Psychics à a prova quì è fate un passu più vicinu à scopre u vostru avvene


Leiazel (o Yeiazel), anghjulu guardianu di Libra (da u 9 à u 13 d'ottobre)

Leiazel hè un anghjulu maschile chì simbulizeghja cunsulazione è libertà , è dunque incuragisce a liberazione da a tirannia, l'oppressione è a persecuzione. Si combatte ancu soffrenu è privazione. I so seguitori sò spessu perfeccionisti; ùn si fermanu finu à esse cumplettamente soddisfatti di u so travagliu. L'ostaculi è e difficultà ùn li spaventanu di solitu; invece li vedenu cum'è una chance per riflette è superà e so paure è riserve. Stu anghjulu benedica i so nativi cù e risorse per energizà è equilibrà u corpu. Ellu vi aiuta à ritruvà un'energia trasbordante è cumunicativa, mentre chì vi porta pace, armunia, ma ancu a felicità di campà. L'anghjulu guardianu Leiazel o Yeiazel furnisce una sensazione calmante à u corpu per allevà i sforzi è i prucessi. Per superà situazioni difficili o prucessi, aghjunghje un passu di rinnuvamentu.

Perchè chjamà stu anghjulu?

Sè vo vulete truvà sollievu , amore, maturità o ancu influenza spirituale, pudete invucà u vostru anghjulu guardianu Leiazel. Cum'è un anghjulu liberatore, Leiazel vi permette ghjunghje à l'altri s'è tù sì timida, oltri a superà e vostre difficultà, paure, difetti è abitudini cattivi.

anghjulu

Sè vo site in difficultà, pudete cuntà nantu à ellu per cunsulallu è aiutà vi facilmente superà a malatia fisica. Ti piace à fà e cose è ogni ghjornu sò decisu di ùn esse inattivu.

Cumu cumunicà cun ellu?

I ghjorni di Leiazel è l'ore di regenza sò u 16 di ferraghju, u 30 d'aprile, u 14 di lugliu, u 26 di settembre è u 7 di dicembre trà 13:00 è 13:20.

Per cumunicà cù u vostru anghjulu guardianu, dite sta preghiera cun Incensu di benzoinu è mirra :


Preghiera per Leiazel

Angel Leiazel, ti ringraziu per cunsulallu,

Quandu sò in dulore, disgraziatu o in pena.

Dopu tutti i mo sforzi, mi restaurà, mi rivitalizzate.

Mi impedisce di persu.

Siate presente in tutte e sfide è situazioni difficili.

Liberami da i prucessi negativi.

Fatemi esse menu implicatu in l'azzione.

Mi dà una chance di superà mè stessu,

Fate mi più forte,

Permettimi di riesce in u mo destinu cumpiendu u mo travagliu,

Supportami, stammi à fiancu.

Amen


U vostru anghjulu guardianu pò pruvà à mette in cuntattu cù voi attraversuNumeri anghjuli, ùn aspittà micca per sapè. Amparate tuttu nantu à l'influenza di angeli guardiani .

* Literatura Fonte: Angel Numbers 101, Autore; Doreen Virtue, Publicatu in u 2008 è dispunibule quì: https://www.amazon.com/Angel-Numbers-101-Meaning-Sequences/dp/1401920012