Sè site natu trà u 23 è u 27 di lugliu, u vostru anghjulu guardianu hè Nithaiah o Nith-Haiah, chì significa 'Diu chì benedica cù saviezza'. Sottu à u segnu di Leo, questu anghjulu femminile hè ligatu à a tolleranza, a tranquillità è a cumpressione. Ella furnisce una grande forza fisica è stabilità psicologica. A vita di ogni ghjornu hè più serena cun ella à fiancu! I so nativi sò assai generosi è piace à dà, sparte è aiutà senza nunda in ritornu. Sapete più nantu à ella è scopre ciò chì duvete fà per cumunicà cun ella.
Cuntenutu:

Chjamendu à l'anghjulu guardianu Nith-Haiah o Nithaiah, aumenta a saviezza, finu à a maestria di e forze spirituali. Nithaiah hè u benefattore in riferimentu à a metafisica. Ella aiuta à capisce u tempu è i sicreti di a creazione. Cù a so influenza, truverete una risposta adatta à quasi tutte e vostre dumande.

Virtù è putenzi:
Cunniscenza è Premonizioni, Intelligenza
Elementu:
U focu
Culore:
Turchinu
Pietre: Azurite, Diamond, Smoky Quartz, Ruby, Sodalite, Blue Topaz, Zircon
Arcangelu:

Zadkiel
Pianeti:

Jupiter è Uranu
Sefirot*:

Hesed

* I sefirots sò i deci putenzi creativi di a Kabbale. Si prisentanu in a forma di l'arbre di Kabbalah, induve ogni Sefirot hè una emanazione di l'energia di Diu u Creatore.




Mettite i nostri Psychics à a prova quì è fate un passu più vicinu à scopre u vostru avvene


L'anghjulu guardianu di qualità Nithaiah benedica e persone nati trà u 23 è u 27 di lugliu cù

Nithaiah (o Nith-Haiah) hè un anghjulu femminile chì simbolizza tranquillità . E persone nati sottu a so prutezzione sò generosi, dà liberamente di elli stessi è piace à aiutà l'altri. Capisci è dotati di una grande forza mentale, queste persone sò assai apprezzate per a so saviezza.

Perchè invucà Nithaiah?

Angelu di l'altruismu è a tolleranza , Nithaiah rigali i so seguitori cù generosità è a capacità di realizà azioni altruiste . Invucandu stu anghjulu guardianu, pudete diventà più stabile psicologicamente è intellettuale , cum'è fisicamente più forte . Infine, Nithaiah ci aiuta affruntà u mondu cun più serenità .

anghjulu

Sè vo vulete esse più sàviu è avete abbastanza di fà errori di ghjudiziu, chjamate Nithaiah, ella vi aiuterà.

Cumu chjama l'anghjulu guardianu Nithaiah?

Se Nithaiah hè u vostru anghjulu guardianu, pudete cumunicà cun elli durante i so ghjorni è l'ore di regenza, chì sò u 15 d'aprile, u 28 di ghjugnu, u 12 di settembre, u 23 di nuvembre è u 2 di ferraghju trà 08:00 è 08:20.
Per cumunicà cù u vostru anghjulu guardianu, dite sta preghiera cun L'incensu d'Electra :


Preghiera per Nithaiah

Oh, caru Nithaiah, u mo anghjulu guardianu benevolente,

Sò chì sì quì, vicinu à mè,

Chì u to amore illumina a mo ànima,

Chì a to saviezza mi accumpagna ogni ghjornu,

Chì a to luce inonda u mo core.

Guidatu da u to amore è a to forza,

Spergu di pudè sempre

Per fà scelte ghjusti è infurmate,

Per truvà pace è serenità.

Nithaiah, cù a vostra benevolenza,

Permettimi di campà in equilibriu,

È ch'e possu viaghjà versu a verità,

È ch'e aghju sempre à fiancu à voi.


U vostru anghjulu guardianu pò pruvà à mette in cuntattu cù voi attraversuNumeri anghjuli, ùn aspittà micca per sapè. Amparate tuttu nantu à l'influenza di angeli guardiani .

* Literatura Fonte: Angel Numbers 101, Autore; Doreen Virtue, Publicatu in u 2008 è dispunibule quì: https://www.amazon.com/Angel-Numbers-101-Meaning-Sequences/dp/1401920012