Una Luna di Sangue hè un avvenimentu assai raru, chì implica una eclissi lunare tutale chì piglia un culore rossu. Stu fenomenu lunar hè cusì raru chì u prossimu sarà solu nantu à u 26 di maghju 2021. Stu avvenimentu hè cunnisciutu ancu una Luna Rossa hè spessu assuciata cù avvenimenti negativi è mala nutizia, però, in a realità u so significatu hè assai simplice. ST revela tutte e date, è ancu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à questu avvenimentu eccitante è cumu si preparanu per questu.

Cosa hè una Luna di Sangue?

Una Luna di Sangue hè un membru di un inseme di tetradi lunari; cumpostu di quattru eclissi lunari totali in una fila. Detti eclissi sò ognuna siparati da sei mesi lunari, chì hè per quessa chì ci sò pocu di elli. Stu fenomenu si verifica quandu u A Luna hè in una eclissi tutale è poi procede à illuminate u celu cù un culore rossu.

>> Segui i fasi Lunar in u nostru Calendario lunare <<



Chì sò e date per i prossimi Blood Moons?

Scuprite e date di l'eclissi è induve u fenomenu serà visibile:

    26 di maghju di u 2021 -Nordu è Sudamerica, Asia è Australasia.16 di maghju di u 2022 -Nordu è Sudamerica, Europa è Africa.

- Leghjite nantu à tutti i Pleine lune 2021 -

Cosa succede durante una Luna di Sangue?

A Luna riflette nurmalmente a luce di u Sole è cusì avemu sempre vede cum'è culore biancu o giallu. Quandu sta luce cambia un eclissi appare, cum'è a Terra interferiscenu i raghji riflessi da a Luna ùn sò più listessi.

Quandu ci hè una eclissi lunare totale, a Luna passa per l'ombra di a Terra è in questu mumentu a luce verde è blu hè dispersa è solu un lume rossu esce da a nostra atmosfera. A dispersione di a luce rende a Luna rossu.

Luna di sangue

Videndu a Luna torna rossa hè assai impressiunanti è pò spavintà a ghjente in pensà chì qualcosa di male hè per accade. Videndu stu avvenimentu unicu hè più assuciatu cù a bona furtuna è a furtuna chè qualcosa di negativu.


U fattu interessante di l'astrologu ST:

U splendore di a Luna Rossa appare dipende i livelli di contaminazione, i detriti atmosferichi è a nuvola. Se un eclissi si faci dopu à un'eruzione vulcanica per esempiu, a Luna pare più scura di u solitu.


Quantu spessu si verificanu lune di sangue?

Una Luna di Sangue hè generalmente ogni dui o trè anni. U numaru di eclissi totali varieghja annantu à una basa annuale, ma in generale ci sò sin'à trè annu. In un unicu annu, u numeru massimu di eclissi sulari hè quattru è trè eclissi lunari.